om jag...

...tittar ut genom fönstret så ser jag, grönt gräs, blommor och snö..
Ja, du läste rätt. SNÖ, det snöar här.
Det gjorde det igår också, och då tänkte jag "ja,ja lite snö kan det ju komma, men den försvinner snart" och det gjorde den. och så idag, då snöar det igen??
Jag blir arg. Jag vill skrika, jag vill slå något/någon.
Jag klarar inte av detta.
Jag vill ha sol, värme och VÅR.
Så nu lyssnar jag på deppmusik och tycker synd om mig själv. Och jobbar lite.. (okej, jag tycker kanske inte synd om mig..)
Men till helgen har jag LEDIG-HELG!
Det ser jag fram emot.
Då blir det bland annat ett litet besök i småland (så om du råkar vara smålänning (och gärna bosatt i småland) och känner för att du vill ha ett besök av ett annat småländskt yrväder. då hör du av dig!)
och igår hade vi maskerad på tonår. Jag var fröken UR!
Här:
det är helt okej att du lägger märke till mina 7 klockor som jag på något sätt bär.. (eller 8 om man räknar mitt ansikte...)

Kommentarer
Postat av: linea

Vad fin du är!

2010-04-25 @ 16:24:48
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0