Under en rosa lampa.

(detta skrev jag igår, men när internet är lite sisådär, så kan det bli så att det kommer upp här en dag försent..)

 

Jag sitter vid köksbordet (inköpt på hjulet) i mitt nya kök, över mig hänger min rosa kökslampa. En underbar lampa som jag även den fyndade på hjulet.

Det tar på krafterna att flytta det kan jag minst sagt säga.

Jag är trött som ett litet jag-vet-inte-vad. Och som vanligt när jag är så här trött, då blir jag också väldigt, väldigt illamående. Så jag tänkte ta och lägga mig i soffan, sen en film och försöka vila lite.

Sen kan jag lova att det blir sovmorgon imorgon. För det är jag värd! ;)

Annars trivs jag fint på mitt nya place. Det är mycket kvar innan jag känner mig hemma. Till exempel så säger jag inte ens att jag ska hem, visserligen säger jag att jag ska till mitt hus, men ändå.

Det räknas inte.

Jag ska snart lära mig att säga att jag ska hem…

Men nu blir det soffan..


Kommentarer
Postat av: linea

jag vill se bilder! jag vill se hur din lampa ser ut! eller så kommer jag bara och hälsar på. men just nu är alla helger ganks fulla, men jag ska hitta en helg minsann!!!!

2010-08-31 @ 20:00:54
URL: http://lineak.blogg.se/
Postat av: MALIN

Bilder kommer, så fort jag har en kamera som fungerar [som jag har beställt idag iiiii]

men du är välkommen när du vill.. du kan ju komma över en måndag, om du är ledig och orkar! (det tar ca 2 timmar med tåg hit och 2 timmar tillbaka, så man kan ju åka över en dag.. bara så du vet!)

2010-09-03 @ 16:46:02
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0