som en blixt

från en klarblå himmel kom mitt halsont.
Jag ska ta med er från början!
Idag steg jag upp efter att ha sovit i ca 5 timmar. Åt en snabb frukost, drog till kyrkan, fixade fram fika/frukost och kopierade och allt annat.
Sen hade vi den sista Särna-planeringen (innan vi åker!) och vi fixade det ena och det andra.
Sen plockade vi i ordning och jag satt och fixade det sista.
Och sen så plockade jag i ordning mina saker och satte mig i bilen.
och KABOOOM halsont.
Och nu gör det jätteont. Jag dricker honungsvatten, tittar på film (japp, det är en fin tjejfilm!)
med en filt om mig.. Vad hände liksom?
och så här får det inte vara. För jag kan inte vara sjuk nu. så vad har ni för tips för att undvika eller i alla fall skjuta på att det bryter ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0