åter igen är det söndag. vart tar veckan vägen?

det känns som om veckan bara springer förbi, knappt så att jag hinner inse vad jag står mitt i.
det har sannerligen varit en vecka som det har hänt mycket, men skulle någon fråga mig:
"Så Malin, vad har hänt denna vecka?"
Så skulle jag nog bara svara, ja inte så mycket,
men det vore bara halva sanningen. i jämförelse med andra veckor så nej, då har det inte hänt så mycket denna vecka, det har varit en förhållandevis "vanlig" vecka i mitt liv (förutom att jag fattat och berättat om ett viktigt beslut i livet, men mer om det senare).
För nu förtiden så händer det ganska mycket i mitt liv, en vanlig vecka. det är fullt upp, i ett ändå ganska behagligt tempo som förvisso ibland är för fort och ibland för långsamt.
MEN till saken:
Jag lever mitt uppe i allt som händer och missar därför allt som händer, tyvärr.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men det är som om man missar allt som ändå händer.
så en tanke till veckan som kommer är att försöka njuta mer av det som händer och inte hasta igenom allt..
Och till det stora beslutet:
Jag har bestämt mig vad jag ska göra i höst!
Och som sagt berättat det för några.
Men känner mig inte helt redo att skriva det här än. Det är några fler som ska få veta det innan det hamnar här.
Men hur som helst: hösten är spikad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0