det är söndag

det är söndag.
i morgon börjar en ny vecka. en vecka som ligger framför oss som oskrivet blad. det skulle man ju i alla fall hoppas.
men så är det ju tyvärr inte, vissa saker är redan inskrivna i ett schema för nästa vecka. Men det finns ju ändå möjlighet att fylla den ytterligare.  dock vet jag inte riktigt vad jag ska fylla den med..
ett besök i småland
födelsedagsfika och en hel del jobb.
Men livet är spännande.
livet kan fyllas med mycket, det kan fyllas med en massa tankar på framtiden och hur livet ser ut om 10 år, eller kanske redan bara om ett halvår.
och det är det som jag fyller mina dagar med.

Jag är inne i en beslutsfas. Jag har ungefär en vecka på mig att bestämma hur jag ser på hösten.
Jag tror jag har kommit till ett beslut. men jag till mamma, pappa och syster imorn så då ska jag snacka med dom vad de tänker och tycker.
och sen så ska jag försöka hålla fast vid det beslutet för mig själv en vecka, eller tills jag helt enkelt ska bestämt mig. och OM jag håller fast vid det så vet jag hur hösten ser ut.
Det är lite läskigt. men så är det ju ibland.


Kommentarer
Postat av: linea

Ja besök i småland!!!!!

JA JA JA JA AJA AJAJAJAJAJAAJJAJAJAAJ



precis vad jag satt och tänkte på. Jag saknar den kvällen med dig och lis när vi tog bilder i det där rummet bakom fastun hemma hos er du vet.. det var roligt

2010-01-23 @ 20:52:44
URL: http://lineak.blogg.se/
Postat av: linea

vadå vad ska du göra i höst som din familj måste samtycka om? va ska du byta land?? vava vavavavava

2010-01-23 @ 20:53:50
Postat av: MALIN

man vet aldrig vad man kan behöva familjen samtycke om ;)

2010-01-31 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0