en liter mjölk senare så är jag...

... kissnödig..
nej men allvarligt.
jo jag är kissnödig, men det är ju inte det jag ska skriva om heller.
inte för jag egentligen vet vad jag ska skriva om.
men ändå..
Jag har börjat packa. jag ska ju flytta snart.
men innan dess ska jag hinna med:
* ett bröllop
* en vecka i Polen (den du!)
* tillsammansläger med församlingen
* Partilederutfrågningar på Vårgårda möte. /mer info på www.vargardamote.se
och lite mer.
sen ska jag ju hinna flyttpacka också, det löser sig..
men jag sitter och funderar på lite andra saker. saker som jag inte har någon lösning på. och det är där mjölken kommit in, mjölk har en förmåga att vara lite som en problemlösare för mig. helt lösta är inte problemen, men lite närmare den däringa lösningen har jag nog kommit, tror jag..
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0