livet

ja, det kanske inte riktigt blir som man tänkt sig, men vad gör väl det?
eller?
jag sitter och laddar inför att åka på läger, mitt tredje under juni. och mitt näst-sista för sommaren.
jag har både härliga bubbliga känslor och känslor som säger att jag hellre vill ha semester.
men semester, det kommer jag få. jag har fem härliga veckor (eller egentligen en komp-vecka och 4 semesterveckor!) så jag ska inte klaga.
jag trivs. funderar mest på vad jag ska göra med mina veckor. men det ordnar sig nog. egentligen är det inget att oroa sig för.
i högtalarna just nu så sjunger Sarah Dawn Finer.
hon är så otroligt bra. helt klart värt att lyssna på!
speciellt den fantastiska "kärleksvisan" som hon sjöng för Viktoria och Daniel!
den är otroligt fin!
nej, nu blir det att återvända till det sista av packningen.
mycket ska med!
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0