medaljer, pussel och sånghäften

en ganska vanlig dag i mitt liv denna veckan innehåller precis det. fast det är mer tillverkning av medaljer, tillverkning av pussel och tillverkning av sånghäften.
Jag förbereder helt enkelt ett barnläger.
Då är det faktiskt sånt jag gör.
Att mitt liv och mitt jobb inte är likt så många andras, det är ganska lätt att förstå.
men så är det.
Igår gjorde det helt klart min dag att jag lämnade allt och drog till Göteborg.
Det var ett förhållandevis kort besök.
men sen blev det så att jag missade ett tåg (eller precis när jag ska köpa biljett går det tåget som går till vårgårda och nästa går först om en och en halv timme.)
MEN jag köpte en tidning, satt och läste den och en bok som  jag hade med mig och hade det väldigt bra.
att vara fast på en tågstation och inte kunna göra något - det är kanske det jag behöver ibland.
nej, här ska det tillverkas medaljer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0