på tiden för ett nytt inlägg


Jag är förkyld.
Riktigt förkyld.
Ont i halsen & huvudet, hosta, ena stunden täppt näsa och nästa så rinner den som en vattenkran.
Helt fantastiskt! (jag är ironisk!)

Dock så har jag en bra dag idag, en bra jobbdag, jag har hunnit med massa saker på min att göra lista och än är dagen inte slut.
Jag lyckades också göra en fantastisk god köttfärssås (nej jag är inte ironisk, den var fantastisk god)
så att "lära mig göra god köttfärssås" på min att göra lista (över mitt liv) kan nu anses avklarad.
Bra va!

Jag har dessutom idag bytt torkarbladen på min bil! inte illa!
Jag är nöjd! :)

Nej, nu ska jag fortsätta jobba.
Dags att sätta igång och SKRIVA predikan, inte bara TÄNKA den...
eller? Det är ju fortfarande gott om tid, men ändå!

OCH imorn kommer Hanna och äter frulle och så ska vi bara umgås! så himla bra!

TACK OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0