det är fredag.

jag är ledig!
hör och häpna jag är ledig!
jag har lååång helg. var ledig i går (komp) har ledig helg (fre-sön) och som vanligt ledig måndag!
hur jag spenderar helgen?
idag har jag pysslat, pysslat och pysslat, kollat på bones (vilken serie alltså!), tagit det lugnt. druckit kaffe och bara haft det gött!
resten av helgen kommer spenderas i Kulturen! som är en stor aula, i Vårgårda. typ.
Där kommer jag dansa hela helgen. Det är nämligen så att God Moves (den dansskola jag går på) har dansuppvisning. Så då är jag där och ska dansa med min grupp!
det kommer bli najs. jag är inte nervös än, men det kanske kommer.
Fast jag känner att stegen sitter i alla utan den sista dansen, och den kommer vi öva mer på plats, så det känns som att det kommer att ordna sig ganska bra! hoppas jag,
sen så är det bra i mitt liv. jag trivs.
jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag har gått omkring och burit på en känsla av, ja jag kan inte förklara den, men en känsla av att inte vara tillfreds med livet. Men nu känns det som om det vänt. det är en ny dag!
Var dag har nog av sin börda, som det står i bibeln! och det är sant. varför oroa sig för morgondagen, det är ju idag jag borde leva!
eller något sånt.
jag sitter på golvet i mitt hus och är bara nöjd! det är inte alla som kan vara det. så då blir jag mer nöjd! :)
men nu ska jag fixa något att äta innan jag blir på dåligt humör av näringsbrist, jag blir tydligen grinig och bitter då, enligt frida. så här ska ätas.
Hoppas ni har en underbar fredag! (för även om det känns som lördag så är det faktiskt fredag!)
knas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0