en av de saker..

.. som jag inte gillar med att bo själv, och vara jag. eftersom jag inte har några verktyg så kan jag inte göra det jag vill. när jag vill.
just nu VILL jag få upp 4 hyllor på väggarna (eller fyra tavellister. är det egentligen)
men
1. jag saknar ögonmått och behöver därför ett vattenpass för att se till att det blir bra. jag saknar ett vattenpass.
2. jag har ingen skruvdragare. och om jag ska dra i alla skruvar för hand kommer jag ge upp efter en halv hylla (dvs en skruv) och det vill jag inte..
så nu efterlyser jag.
ett vattenpass och en skruvdragare..
så jag kan få det som jag vill här i min stuga. (jag menar jag har "bara" haft de där tavellisterna i 1,5 månad. nu är det på tiden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0