en ovana

En ovana som jag har är att jag är väldigt snabb på att säga, men det kan jag lösa, det kan jag hjälpa dig med.
Allt för att det ska vara ganska smidigt för denna någon som jag kommer hjälpa.
Dock alltid utan att stanna upp och tänka, kommer jag hinna detta?
Kommer det bli bra om jag gör det?
Bör vi istället fråga någon annan?

Men nej. sådana frågor ställer jag inte till mig själv. Utan jag upptäcker det lite senare att wops nu har jag kanske tagit mig vatten över huvudet igen.. Dock ska jag ordna även detta.

Just det jag sitter med nu och tänker så om är att bildspel.
Med musik, text och bilder.
Det är inte så lätt.
Men jag har kommit ca 1/3 av låten och är än så länge ganska nöjd med resultatet.
(för att vara gjort av mig och första gången jag gör något sånt här).

Anledningen till att jag gör detta?
Jo, jag skulle hjälpa någon.
Fast nu är jag mest arg.
Men det kanske är bra det också, något bör jag ju lära mig även av det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0