ibland är man inte så smart som man hoppas att man är..

det är mindre smart att dra på sig ett par tunna strumpbyxor. på med en förhållandevis kort klänning och sen ge sig ut i det här vädret. Jag kan berätta att "det här vädret" innebär minus sexton grader. Det är inte så illa varmt när man har bara strumpbyxor på mer än halva benen.
Men anledningen är att vi ikväll har avslutning på tonår!
Och där är det Nobelfest, Så snart drar jag på mig den "riktiga klänningen" just nu har jag en annan på mig, vi ska fixa i ordning och då vill jag inte ha den på mig...
Och sen ska de festas natten lång, eller nej, Vi håller som vanligt på fram till kl 21. Sen  tänkte jag ha lite "efterfest" i soffan. Dricka te, kolla på tv/film, och slappa..
Om jag orkar (oja, det är trerätters på nobelfesten!) så kanske jag äter lite pepparkaksdeg, som jag fått av mamma. Vi får se.
Men först. Dukning osv.. :)
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0