över soffan


Nu var det dags, jag hade fått låna en skruvdragare och ett vattenpass.
så nu skulle tavellisterna upp.

totalt 4 st.
över soffan såg det ut så här innan:


så här när tavellisterna var uppe:


och så här, när tavlorna och det andra var uppe:

jag kommer ändra tavlorna på hyllorna typ hur många gånger som helst innan jag är nöjd.
Under tiden som jag stod och skruvade i skruvarna, (kunder bara använda skruvdragaren till hälften, eftersom den "slet" ut spåren i skurvarna. det kommer bli spännande den dagen jag flyttar...)
så upprepad jag högt för mig själv: "jag är en stark, självständig ung kvinna som klarar detta, jag är en..." ja ni fattar.. men jag är nöjd. och snart ska jag sova. för jag är trött!

Kommentarer
Postat av: linea

snyggt

2010-11-14 @ 12:35:37
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0