gillar du detta? du kan göra en själv!

halsband. jag har ett gäng, alldeles för många för att vara ärlig (med för många menar jag: jag använder inte alla..)
hur som helst. jag tycker det är svårt att förvara halsband på ett bra sätt, på något sätt trasslar de alltid in sig i varandra, jag förstår inte hur, men alltid.
så då har jag gjort en "tavla/upphängningsanordning"
så här:
jag tror du förstår hur jag gjort..
men, grunden är en anslagstavla, tyg, och vanliga knappnålar..
man behöver inte göra det svårare än det behövs..
vill man och orkar man kan man ju hänga upp halsbanden lite snyggare än vad jag gjort nu, men ibland orkar man inte. jag är rörig, jag gillar när det är rörigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0