idag mår jag nästan lika bra

jag har bara lite träningsvärk.. men det gillar jag!
idag har jag haft en riktigt skön arbetsdag! Jag har jobbat hemifrån hela dagen.
Suttit med listor, planeringar, ringt en massa samtal,  mailat, sms:at, osv - helt enkelt saker som man inte måste sitta på kontoret för att kunna utföra.
Dock är jag inte klar med min "minipredikan" till söndag.
Jag hade jättebra idéer i dag på förmiddagen, men fick inte ihop det. så jag lät det vila lite och sen har jag inte kommit igång,
Men jag har massa tankar, så jag tror inte att det blir något problem.
Och jag har lite tid imorgon.. eller kanske till och med mycket tid imorgon, så jag kan fixa det då! :)
Och nu ikväll ska jag träna igen.
Man får passa på när man har en ledig kväll! (så ofta inträffar det tyvärr inte!)
Så ikväll ska jag testa på att träna på Friskis!
Det blir säkert fint! Hoppas jag i alla fall! (det bästa sättet att bemöta träningsvärk är väl att träna mer?)
Hoppas du har haft en strålande torsdag. Har det hänt något roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0