mitt skrivbord.. på datorn

som ungdomsledare så vet man aldrig vad som väntar..
som till exempel så är det så att ungdomarna gillar att ändra en del saker på min dator.
i fredags gick jag från kontoret, datorn stod på och skrivbordet hade bakgrundsbilden den här:
(hoppas det är okej att jag lägger upp den här bilden, den har jag i alla fall använd som bakgrund någon månad eller två)
några timmar senare kommer jag in på kontoret där det sitter 5 grabbar och fnissar, jag förstår inte varför.
ytterligare några timmar senare sätter jag mig vid datorn och ser detta. (anledningen till fnissandet antar jag..)
(obs: bilden är ett montage)
bilden föreställer mig och mina kompisar, bara så du vet...
man vet aldrig vad som händer som ungdomsledare som sagt.
men nu får den vara kvar ett tag, så hoppas jag att de inte ändrar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0