mjukis

efter en vad som känns som en lång vecka,
det har varit mycket den här veckan.
så tycker jag att det var lite tur i oturen att tjejgruppen ikväll blev inställd.
och att jag får slå mig ner i soffan, iklädd mjukiskläder och bara slöa.
jag vet att kl bara är 17, men det känns som om den vore mycket mer, kan det vara för att vi ställt om kl?
jag är trött.
men jag har minsann både predikat, varit mötesledare, planerat tonår, städat, tvättat, diskat och lagat mat idag.
så jag tycker att jag har fått klart godkänt, så jag med gott samvete kan spendera resten av kvällen i soffan.
Eventuellt så åker jag till min "extrafamilj" och bara är där.
vi får se hur mycket (eller lite) jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0