mobil som blev återfunnen och sömn som borde infinna sig

idag var jag på ungdomsmöte. där tappade jag min mobil. (fast det märkte jag inte då) [min mobil är väldigt väldigt viktig för mig eftersom jag har allt, nästan till jobbet i mobilen.. jag har återigen insett värdet av att ha backup på datorn..]
hur som helst. så här gick det till.
mötet var slut.
jag tog upp min mobil och slog på den. (eller satte på den, eller vad det nu heter)
sen satt jag och snackade.
vi bestämde att dra till mcdonalds.
efter mycket om och men kommer vi dit, och jag börjar leta efter min mobil. jag hittar den inte, och panikkänslorna växer sig allt starkare, jag letar återigen genom väskan, kollar alla fickor IGEN, går ut till bilen och kollar, INGEN MOBIL.
bestämmer att jag ska åka ner till Kulturen (där mötet var) för att leta där. [jag ber en och annan bön att jag ska hitta mobilen]
sagt och gjort. jag kommer dit. jag letar, ingen mobil, de ringer vi hör inget. [jag ber återigen en bön, tyst inom mig]
vi bestämmer att vi ska försöka ringa till min mobil igen, och jag hör den.
dock hittar jag den inte, men vetskapen om att den finns där, FÖR JAG HÖRDE DEN, gör mig glad.
VI HITTAR DEN! [Gud är god!]
och jag är fortfarande skakis..
och nu borde jag sova. för det är gudstjänst och tjejgrupp imorn. så jag behöver vara utvilad. snart, eller nu.
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0