nästan så att jag har dåligt samvete

jag mår så bra.
nästan så bra att jag skäms.
eller bara nästan i alla fall.
Nej, det är inget speciellt som hänt. (inte vad jag fattat själv än i alla fall), utan jag har bara en go känsla inombords. Förhoppningsvis är det något som stannar kvar.
För det är ju fantastiskt fint att må så här bra jämt! (fast man måste må sämre ibland så man kan uppskatta att man mår bra!)
här:
Passar jag på att visa en liten hyllning som jag fick (eller jag tolkade den till mig) på ett matställe i lördags..
[ja den är gjort av en blandning av salt och peppar, men man får tacka och ta emot det man kan få ;)] Någon som kan gissa vilket matställe det är? (eller mat och mat, man kan äta där...)
men som sagt, jag mår bra! tra-la-la!

Hur mår du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0