beställning...

idag har jag gjort något som tillhör ovanligheten i mitt liv.
jag har handlat via nätet, en kamera. som snart kommer finnas i mina händer.
jag brukar inte handla sånt, och om jag handlar brukar jag ha tänkt länge, väldigt länge.
men idag så fick jag en impuls och bara gjorde det.
jag fattade först vad jag gjort när jag såg texten "beställning skickad" då blev jag lite nervös.
men jag tror jag är nöjd.
tror jag.
och när kameran kommer så kommer också lite bilder på mitt nya hem, som jag nu kallar för hem.
för just nu har jag en icke fungerande kamera - inte kul.
ikväll ska jag lyssna på Fredrik, vår statsminister.
när jag har gjort det, har jag lyssnat på alla (riksdagspartiers) partiledare, och efter det bör jag väl kunna ta ett beslut om vad jag ska rösta på... hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0