pysselmåndag

Det är måndag idag.

Fast när detta kommer ut på nätet är det nog tisdag, (jag tror jag måste låna kyrkans internet lite för att få upp bilderna, det klarar inte det som jag har just nu)

Jag utlyste måndagen till pysseldag. Och pyssel blev det.

Jag klädde om köksstolarna! Det har jag tänkt länge, och jag hade faktiskt testat med en, men de andra tre behövdes också kläs om, så det blev de!

Så här såg det ut under tiden…

innan


 

Sen skulle gardinerna i sovrummet fållas, det har de också behövt länge, de har varit nålade sen jag flyttade in ungefär, så nu va det dags tyckte jag. Så jag klippte, nålade om, och sydde! Och nu är de på plats igen!

 

Förra veckan va det lite pysslande också.

Ett i jobbet, en uppvaktning från SMU, så då skulle ett kort tillverkas.

Och ett till Frida & Kiffan som gifte sig i lördags! Så det blev lite då också.

 

Sen spånar jag på ett litet inlägg om hur jag bor och hur det ser ut.. det kommer, men inte idag!

Hoppas du har en strålande dag!

/MALIN


Kommentarer
Postat av: linnet

JA bilder! vad fint det blev malin, du är en duktig fixare du

2010-09-17 @ 18:16:29
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0